Yalıtım pazarının büyüklüğü 6 milyar TL’ye ulaştı !

american-siding

american-siding

Isı yalıtımından sonra su yalıtımının da zorunlu hale getirilmesiyle birlikte hükümetin verdiği desteğin enerji tasarrufunun artırılması ve vatandaşı teşvik açısından önem taşıdığını vurgulayan Isı Su Ses ve Yangın Yalıtımcıları Derneği (İZODER) Yönetim Kurulu Başkanı Ferdi Erdoğan, özellikle kentsel dönüşümle yeniden yapılandırılan binaların yalıtım sektörünü olumlu etekleneceğini ifade etti. Yalıtım sektörünün büyümeye ve gelişmeye açık bir sektör olduğunu belirten Erdoğan, Türkiye’deki yalıtım pazarı büyüklüğünün 6 milyar TL olduğunu ve 2012’de yüzde 22 büyüme yaşandığını aktardı. Erdoğan, ısı yalıtım sektöründe de 10 kat büyüyerek 3 milyar dolara ulaştığını kaydederek, sektörün kapasite ve teknolojik açıdan sıkıntı çekmediğini, kapasite artırımları ve yeni yatırımlar ile ihtiyaçların karşılandığını dile getirdi. Yalıtımın temel ürünlerinin ihracata uygun olmaması nedeniyle ihracat rakamlarının yüksek olmadığını belirten Erdoğan, ihracatta rakamın 300 milyon dolar olduğunu düşündüklerini bildirdi. Erdoğan, sektörde istihdam rakamlarının ise üretimde ve uygulamada olmak üzere toplamda 80 bin civarında olduğunu söyledi.

Bu yazı Haber içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

